петък, 20 март 2009 г.

Интервю с Eveto



Една от малкото мацки в БГ Рапа. Вокала и е доста надъхващ и едновременно секси (рядко срещано, ако питате мен). Но няма какво да ви занимавам с моите размишления, а си изградете свои, аааайт.

Admin: Давай Еве, на колко си от къде си?

Еveto: На 17, от София и Видин (смее се).

Admin: Как реши да се занимаваш с рап, колко парчета имаш?

Eveto: Имам 6 парчета. Първите ми фийтове не ги броя, защото са с хора, с които вече не се уважаваме. Идеята дойде от госпожата ми по немски. Бях написала стихотворение срещу нея, а после случайно попаднах на един бийт в нет-а, който се върза идеално. Понеже се зарибявах тогава по Ice Cream, които пишеха много истински текстове, така и аз започнах да изразявам това, което изпитвам в песни.

Admin: Къде записваш, кой ти прави бийтовете?

Eveto: Вече записвам при Бате Сашо, а бийтовете ми ги прави Mystic X (набор ми е, но е много талантливо момче).

Admin: Какви впечатления имаш от работата ти с Бате Сашо и Бате Пешо?

Eveto: Ами и от двамата приемам критиките и всичко, не не искам да ги сравнявам. За сега мога да кажа само, че с Бате Сашо работата е много приятна и спокойна.

Admin: Разбрах, че си участвала на концерта в Дупница, как се озова там, кой те покани?

Eveto: Ами Тонята, който работеше в дома за сираци в Дупница, постоянно ми говореше за дечицата там, как се зарибяват по "Яд ме е на всичко", дори брейкарчетата имаха танц на нея. Един ден той ме попита, защо не направя песен за сираците и така по негова идея направих песента. Децата много се зарадваха и един ден Тони дойде на един мой концерт, свързан с балета, и така се запознахме. Той ми донесе и подаръчета от децата, което много ме трогна. След известно време му хрумна да организира концерт, а аз си мислех, че се шегува. Но след като видях флаера се убедих (смее се). Концерта наистина беше невероятно изживяване. Запознах се със страхотни хора и сега, когато отида в Дупница, не искам да си тръгвам.

Admin: Чух, че си гадже с виден пловдивски рапър, вярно ли е и ако е вярно кой е той?

Eveto: Няма значение ;).

Admin: Някакви планове за клип?

Eveto: Ооо не, прекалено ми е рано. След години, като напрвя някоя позитивна песен, подходяща за парти, може да помисля по този въпрос, но за сега ми е рано.

Admin: Ако хората искат да се свържат с теб или просто да чуят музикатата ти, къде могат да те намерят?

Eveto: Моят Myspace.

Admin: Кой изпълнител от форумите ти е направил добро впечатление и би записала с него?

Eveto: Със Sane (хехе) и с Weed (beatbox) - би ми звучало интересно.

Admin: Мерси за интервюто. Нещо което да кажеш за финал?

Eveto: Към хората, които четат, да не спират да правят това, което им доствя удоволствие. Да бъдат себе си и да не се влиаят от хикого. Да гледат позитивно на нещата (само кои го казва (смее се)).

1 коментар:

  1. Много яко и полезно за хората, които се кефят на Eveto се е получило интервюто :)Евала Еве, продължавай все така.(hug)

    ОтговорИзтриване